Практикум для вчителів правознавства

ТЕМА ПРАКТИКУМУ: "Використання кейс-технології для формування предметних компетентностей учнів з правознавства"

МЕТА: актуалізувати знання, уміння та навички педагогів щодо використання кейс-технології на різних етапах навчально-виховного процесу для формування предметних та ключових учнівських компетентностей

ТЕРМІН РОБОТИ: 25.03.-06.04.2015

Модератор практикуму: Самойлова І.А., методист НМЦ


ПРОГРАМА РОБОТИ УЧАСНИКІВ ПРАКТИКУМУ
  1. Ознайомитися із запропонованими друкованими, мультимедійними матеріалами, які характеризують особливості кейс-технології (поняття, завдання, методи, форми, підходи та вимоги до написання кейсів тощо).
  2. Ознайомитися із досвідом використання кейс-технології на уроках правознавства, інших предметів суспільствознавчого циклу педагогами України, інших держав світу (додаються на сторінці).
  3. Взяти участь у опитуванні за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1vBvO-F1txN7LJG8wglP1NTvTUzQcGwiffrqvRI-z5Z0/viewform?usp=send_form.
  4. Розробити урок (фрагмент уроку) з правознавства для учнів 9 або 10 класу з використанням кейс-технології.
  5. Надати доступ для перегляду розроблених матеріалів колегами, обміну досвідом через Таблицю Google за посиланням: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1qOErw929t_8zMSO1ks4Hv_LoZ0Uqytf5R0tns-0kKXQ/edit?usp=sharingУВАГА! Для внесення інформації до таблиці необхідно надіслати методисту-куратору адресу своєї поштової скриньки на Google.
  6. Отримати сертифікат учасника практикуму
 РЕКОМЕНДОВАНІ ДЖЕРЕЛА
Кандидат педагогічних наук, викладач Одеського інституту МАУП визначає суть і цінність,   переваги кейс-методу, пропонує своє бачення використання технології на прикладі занять із студентами, розглядає умови, які необхідно створити для її ефективного використання. 
Викладач коледжу визначає принципові особливості технології, пропонує варіанти використання кейсів при вивченні правознавства, зокрема при вивченні норм трудового права.

    Стаття містить короткий екскурс в історію кейс-технології, детальну її характеристику, рекомендації щодо проведення навчального заняття з використанням кейсів, варіанти формування їхнього складу з урахуванням вікових особливостей, рівня навчальних цілей тощо.
    Вчитель історії та правознавства Козелецької гімназії №1 узагальнила власний досвід використання кейс-технології, поділилася напрацюваннями, ознайомила з власними підходами на прикладі кейсів з тем "Юридична відповідальність", "Право на освіту", "Трудове право. Прийняття на роботу" та ін. (Відео-запис майстеркласу на конкурс "Учитель року-2015" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=_v2FcV9wlbY)
    Шкільний учитель російської школи надає приклад використання кейс-методу при вивченні теми "Право на освіту" (курс суспільствознавства)

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий